Bleck devil Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hei alle her på passat forumet. Jeg har en Passat 92mod Gt stv, som jeg trenger de nedre dørpannelene fremme som det kan settes høytallere i . Er det noen av dere som kan hjelpe meg med å finne disse i fargen sort. har ringt litt rundt men uten hell. Jeg har ikke noen form for huggere i nærheten av heller. Om det er noen av dere som har det å har tid å lyst til og sjekke litt for meg så vill jeg bli meget glad. Jeg er også rellativ ny her på forumet. Send meg en PM om noen skulle ha hellet med seg . MVH Tore Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Slike ??? Kan si med engang at de er vanskelig å få tak i, me se i GL og Arriva utgaver og kansje noen andre. Fulgte heldighvis med i min ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Trend modellene har også disse panelene Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja det er den jeg jakter på , vet det er eller blir vannskelig, uhu. Tore Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 har det i GL modellen, det er det dørpanelet med ett ubrukelig rom i. Kan jo hende norsk bildelesenter har det.. Eller så veit jeg dem har bruktbildeler her: http://www.bilomsetningen.no/ Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har prøvd Norsk bildelesenter men de hadde ikke Passater inne engang. Hva menner du med at den kassen er ubrukelig? Andre som har den erfaringen. MVH Tore Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har prøvd Norsk bildelesenter men de hadde ikke Passater inne engang.Hva menner du med at den kassen er ubrukelig? Andre som har den erfaringen. MVH Tore Ubrukelig med at det er en teit boks i døra :) Typisk gammal VW å ha masse hanskerom løsninger her og der. Er ikke plass til noe oppi der så høytalerkasse er det eneste den duger til. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ubrukelig med at det er en teit boks i døra :)Typisk gammal VW å ha masse hanskerom løsninger her og der. Er ikke plass til noe oppi der så høytalerkasse er det eneste den duger til. Er enig med deg der. Bare så synd at disse er så vannskelig å få takk på. Får ikke bygget ferdig lyd i bilen før disse er på plass :( Tore Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg