dinge Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 er en gti 1,6.83mod. nyoverhalt og i god stand! hvor mye skal jeg selge den for!????? bilde av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 er det ingen som vet?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 er det ingen som vet?:( hk? Jeg har en trimma krute god 1,8 gti..140hk..int? evt ta din som delbetaling.. :skaal: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hk? Jeg har en trimma krute god 1,8 gti..140hk..int? evt ta din som delbetaling.. :skaal: nå var det vel prisen jeg skulle frem til da:P men skal ikke ha no gti motor lenger tror jeg! blir vel g60 til slutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 nå var det vel prisen jeg skulle frem til da:Pmen skal ikke ha no gti motor lenger tror jeg! blir vel g60 til slutt:) Ser ingen svarer deg på spørsmålet ditt og tipper du kan få max 1500 for motoren selv om den burde være verdt mer om den er overhalt. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ser ingen svarer deg på spørsmålet ditt og tipper du kan få max 1500 for motoren selv om den burde være verdt mer om den er overhalt. okei,takk skal du ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg