i-m Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Trenger Venstre skjerm+venstre spreder til Audi 90 Coupe, 89 model. Noen som kan hjelpe meg? Helst ikk altfor dyrt.:rolleyes: Venstre blinker ville å vært intressant. Drev å klina med fronten til ei kjerring her om dagen, og sånn blir d reperasjoner av visstnok:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg har et orginalt venstre blinklys... 100 spenn så er det ditt!! Tror det er helt strøkent, kan sjekke ved interesse... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-m Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hmm.. det som sitter nedi fangeren du mener? Nemlig d som fikk medfarten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by i-m Hmm.. det som sitter nedi fangeren du mener? Nemlig d som fikk medfarten:D Jepp! Ser slik ut..... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-m Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 hmmz... intressant;) Har vel ikke tilfeldigvis sprederen til den siden å? hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by i-m hmmz... intressant;) Har vel ikke tilfeldigvis sprederen til den siden å? hehe:D Nope.... trenger en selv faktisk....:( Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-m Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hmmm.. Det er altså den blinkeren som sitter på førersiden? Får du sendt det i posten ell.no? Om jeg skal ha det altså. hehe Er hel blinkeren vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Den er hel ja, og jeg kan godt sende den til deg. Legger du til 50 spenn skal du få den høyre blinkeren også.....Kupp!!:D Bare å sende en PM med navn og adresse, så er pakken på vei! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Her ser du problemet... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg