Frankjakobsen Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Tenkte jeg skulle kvitte meg med min Golf2 som bare står her til ingen nytte. Altfor kjedelig å vrake en så flott bil så tidlig. En kort beskrivelse: -86mod GL som har gjennomgått et motorbytte til 1,8GTI -gått 156000km -litt rust under føttene på førersiden, men ikke noe sak om du kan å sveise litt. -Bremsekallipere fremme har rustet fast etter en kald vinter. -Diverse deler i forhjulsstilling bør byttes. -For å få bilen helt strøken var det snakk om mellom 5-6000kr i deler (dette med 2kallipere fremme i prisen, om det er nødvendig vet jeg ikke helt). -90 fangere -Carbon GTI lister i dørene. -Bra i lakken.. liten bulk i panser etter noen som har satt seg på panseret, sikkert mulig å bare banke ut fra undersiden.. Ikke utpregende =) -Blå farge. -Antenne midt på taket bak. -Soltak. -Skiftet deler for tusenvis av kroner i fjor. -13toms lettisser og vinterdekk følger med. -Nylig skiftet bla. topppakning og vannpumpe. -Noe problemer med kaldstarttillegget så bilen går noe dårlig når den er kald. -Kvikk og fin bil Bilen går til førstemann med 4000kr cash. frank_jak krullalfa msn dott com så kan jeg sende bilder. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Er det GTI interiør i den óg? send meg noen bilder på : tor_s_sumstad att hotmail dot com Kan hende jeg tar meg en tur inn i fjorden... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Er det GTI interiør i den óg? send meg noen bilder på : tor_s_sumstad att hotmail dot com Kan hende jeg tar meg en tur inn i fjorden... det er ikke gti interiør. Standard golf gl. desverre sender bilder i morgen. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 det er ikke gti interiør. Standard golf gl. desverre bare å sende bilde likevell... trenger en delebil. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg