mmh Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei,noen som veit hvor jeg kan få tak i atp felger til audi a4 min??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hei,noen som veit hvor jeg kan få tak i atp felger til audi a4 min??? Jeg har ATP felger på min a4, ble kjøpt hos shariff; Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 det er sånne jeg har sett på se. hva ga du for dem??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg