PK Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Holdt på med denne i natt. Er på et stadie mellom wip og ferdig, alt ut ifra om jeg gidder mer. Er som alle mine biler; slik jeg vilee hatt den. Smootha, store felger, større potter, senka. Kommer med soting, carbon og annet småplukk snart. C&C? Orig: Mod: *edit* Stage II: -Carbon bakluke -Smootha bakluke -Two-Tone lakk -Sota ruter Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 den var strøken! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 jævlig fete felger du har der.. :D Ellers var jo bilen drit pen da.. strøken og fin! Gleder meg til å se mer.. yodude Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 :pray Fin og cclean den ja, clean bakluken så hadde den vært uber fet Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Må si de felgene passet ekstremt bra :) Hva med å cleane hele bakluken? fjerne skiltet e.t.c? Bra mod. Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Update! *Ti Tegn* Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Drit rå mod. Sykt fet bil. Bare kanskje påæve og få til karbonen på den delen av bakluka som er helt oppe ved bakvinduet litt mørkere liksom. om du skjønner hva jeg mener. ellers likte jeg bakluka de sinnsykt, bra karbon på resten. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja sykt fet mod. Slik ville jeg også hatt den. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Stage 2 va stilig, men ble litt for radikalt med carbon bakluke kanskje? prøv også å legg til litt gul/orange nyans i flegene så tror jeg denne vil bli ekstremt konge :) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Stage 2 va stilig, men ble litt for radikalt med carbon bakluke kanskje? prøv også å legg til litt gul/orange nyans i flegene så tror jeg denne vil bli ekstremt konge :) det hadde vært penere da ja!! ellers en meget pen mod! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 sinsykt bra men det blir vell litt stress og svinge:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 sinsykt bra men det blir vell litt stress og svinge:P Luftfjæring...... :) Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Meget pent. Men for å sitere Jeremy Clarkson da han kjørte Wiesmann; Look at theese wheels, that's the lowest profile I've ever seen, they could might as "wel l" have painted the rubber on the rims ... Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Verste av alt er at det er profilen bilen i donorbildet hadde. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg