Mad-Ass Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 kan ikke si at jeg ikke forstår dere... men det med kjøring uten olje og avkjøring av veien, var IKKE min ide. var heller ikke til stede under de opptakene. men bilen er jo faktisk fortsatt like fin. demperene som har fått mesteparten av knekken, men de var jo ødelagde fra før... en japse hadde vært totalskadd for lenge siden. men nå har jo faktisk eigeren bestemt seg for å renovere bilen, og det er jo vel og bra, men det elektriske blir et helvette - skifte alt av ledninger bak til baklyktene, instrumentpanel og brytere.. men 85-mod delebil kommer snart, og da får vi se hva det blir til. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgbein Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 jaggu fæle saker å herje ein slik bil fy faen altso.. men det er einaste bilane som taklar slik bruk over lenger tid :) dene bilen kan gå i lange tider so lenge man paser på olje og kjøling... og ikkje øydelegger so alt for mykje av understellet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Det er dét som er fordelen med å bruke Volvo til herjebil - de går ikke sund før man ødelegger dem (f. eks. kræsjer de eller kjører de uten olje/kjølevæske). Bakhjulstrekk er også en vinner når man holder downhill-battles ned traktorstiene. Sånn som jeg ser det burde Volvofolket burde se på nedsølede og bulkede Volvoer på gårdene rundt om kring som en hyllest til holdbarheten Svenskene bygget inn i disse bilene i sin tid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 tviler på bilen eksisterer nå lengre. syns bare denna så ut som en taksenka 242 jeg.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg