RayBay Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hei hei.. Har tenkt å montere el-åpner til bakluken min, men vet ikke hvor åpner skal plasseres. Noen som har bilder der de har montert det? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Holder på og skal gjøre akkurat det samme. Kan komme med bilder underveis jeg. Men skal først få sparkla over den plata som vi sveisa på idag. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Vov... Det var kjapt svar :) Kom med bilder ja.. Flotte greier. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hvordan fester man solenoiden? Lim? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Bilder anyone? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har en sånn liggende hjemme selv jeg... Men finner faen ikke ut noe som helst lur måte å feste den på!! Er dårlig plass inni der... Tenkte det ble bedre plass hvis man fjerner viskeren bak, men når jeg ikke kan sveise så får jeg ikke sveisa igjen hullet til visker'n så den blir nok der desverre. Så sant ingen andre har noen gode ideer da??? Men :offtopic Så.. Jeg venter også på bilder!!! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke fra min bil, men er fra 2 stk toer golfer. Har gjort det selv, men har ikke bilde fra det enda:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hmm.. Lurer på om ikke jeg skal se på det der etter jobb i dag!! :D :afro Men SpeedW.ell du har en annen type enn den jeg har.. srednA: Det er plass til den svarte delen som går over regner jeg med...? Har du skrudd fast metall biten med hull i (patent bånd...?) i selve luka eller hvordan har du festet den egentlig? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Akkurat sånn holder jeg på å lage til min, med samme motor. Er motoren krafig nok til å dra i låsen? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hadde jeg brukt den vist ikke??? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hadde jeg brukt den vist ikke??? Håper ikke det... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Litt sent nå, men takker for alle bildene :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg