Gå til innhold

Subbing etter senking.

Ranger emnet


Jeanett

Anbefalte innlegg

Ta vekk innerskjermen og slå inn kanten på skjermen med hammer.. Da blir det bra.. Eller så er jo ikke bilen stiv nok da. Bare sette på masse støtputer :cocain:

 

Nei, det er jo tydelig at det ikke er stivt nok...er jo kjedelig å alltid kjøre alene også..hehe...støtputer? hvor får man det? og hva gjør man? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke innerskjermen din dekket kommer borti da? Kan ikke tenke meg at det er selve skjermen du bytter på plass?

Uansett bør du som de andre sier bytte til 45profil, også for å få riktig rulleomkrets på 16" felg.

 

 

Ja skjønner, blir 45 nå om et par dager. Vet ikke helt hvor den subber jeg..det virker som det er flere steder, for jeg hører jo diverse lyder..men det som jeg ser er jo den dingsen som tyter nedenfor skjermen når dekket har vært borti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min første Golf II brukte jeg vinkelslipern og breddere, og det funka fint det. Men nå har jeg skaffet meg en annen golf II, som jeg har valsa hjulbuene på. Og det subber ikke en dritt. GOD plass under skjermen der nå:D Dekkdimensjon jeg hadde/har er 215/40/16 og nå for tiden er det 205/45/16, og dette går kjempefint. 16" med 50 profil, er alt for stort. Jeg villa gått ned til 40 yodude Men det er meg! Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min første Golf II brukte jeg vinkelslipern og breddere, og det funka fint det. Men nå har jeg skaffet meg en annen golf II, som jeg har valsa hjulbuene på. Og det subber ikke en dritt. GOD plass under skjermen der nå:D Dekkdimensjon jeg hadde/har er 215/40/16 og nå for tiden er det 205/45/16, og dette går kjempefint. 16" med 50 profil, er alt for stort. Jeg villa gått ned til 40 yodude Men det er meg! Mvh Tommen

 

 

Ja, jeg hadde jo ikke valgt 50 profil hvis jeg hadde kjøpt selv liksom...men er det noe fint med breddere egentlig? De man får kjøpt på autospar greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breddere er kult ja, men liker best G60 bredding/skjørter! Men noe dyrere enn vanlig GTI bredding da. De GTI bredderne bygger også litt ut, så kan bli kult:D Mvh Tommen

 

Hmm...okei...må man drive å mekke inne i hjulbuene hvis man skal ha på breddere? får etter at det har subbet og sånt..så er ikke hjulbuene egentlig så veldig pene, eller hvertfall ikke på den ene sida..så uansett så hadde det blitt kanskje finere med breddere...`?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså, skal du ha breddere, må man også ut med vinkelsliper for å skjære bort 1-2 cm av skjermen. Ellers, er det jo ingen vits i å bruke breddere. Men ikke skjær for mye, så du fjerner indre skjerm for å poppe/skrue fast bredderne i. Som KaldBlod sier, så er det beste med felger som fyller opp bredderne. Men jeg ville venta å sett hvordan det blir med nye dekk. Funker ikke det, er det valsing eller bredding som hjelper. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltså, skal du ha breddere, må man også ut med vinkelsliper for å skjære bort 1-2 cm av skjermen. Ellers, er det jo ingen vits i å bruke breddere. Men ikke skjær for mye, så du fjerner indre skjerm for å poppe/skrue fast bredderne i. Som KaldBlod sier, så er det beste med felger som fyller opp bredderne. Men jeg ville venta å sett hvordan det blir med nye dekk. Funker ikke det, er det valsing eller bredding som hjelper. Mvh Tommen

 

Jepp, må jo selvfølgelig se om det blir bedre med nye dekk. Det håper jeg så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår