Dulle Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Ey ho. Har gått til innkjøp av noen Black Diamond skiver,borra og slissa. Hadde ikke råd til å kjøpe bak da men..de var jo mye dyrere enn fronten. Fikk også noen Ferodo SD2000 klosser, men de passa ikke, så de må byttes. Uansett skal jeg ha et likt oppsett på bakparten da, når jeg får litt tilgjengelige kroner. MEN, så er da spørsmålet. Hva er effekten av disse stål-slangene? Jeg vet at de ikke utvider seg når man bremser, men har det mye å si? Burde jeg slenge med noen sånne med samme jeg er i gang? Så vidt jeg har skjønt kommer det på rundt 1000-lappen for et sett rundt hele. Hvis noen har erfaringer, fyr løs! :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 etter d jeg har hørt så skal de sørge for en mye mer kontant pedalfølelse...eller hardere kansje?? er vel kansje mye d samme...uansett, bare d jeg har hørt og lest! litt OT men, kom med noen erfaringer om skivene da! tenkte på å kjøpe samma sjaiten til bilen min(men med andre klosser da) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Skivene ser helt nydelige ut, men mer enn det har jeg ikke å komme med. Kollevold Rallyimport var som sagt litt uheldige med forsendelsen, så jeg ville ikke slenge på bare skivene. Kan forhåpentligvis svare på det i løpet av uka :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 U Do That! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg