Roberto Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 HAr endelig fått fjærer og dempere og torn-tornstagene mine!! Men idet jeg skulle til å slite opp pakken, så så jeg på den, og der stod det "Må fortolles før åpning".... Hallo? Må jeg levere pakken tilbake til posten så de kan fortolle den da? Fik foresten pakkene levert på døren! ikke verst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hæhæ, er det ikke bare å jeine vekk den lappen og si det ikke var noen lapp som det stod på;P men uansett så vill vel regninga bli sjekka slik at du får moms krav fra staten senere ei gang tipper jeg Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 det er ikke lov å etterkreve moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Vel, dem truet med fengselstraff å drit hvis jeg ikke fortollet det innen 10 dager.. Men ka i? Det er jo voldsomt tungvindt hvis jeg skal først få pakken på døren. Greit, flott, digg. Så bli skuffet av en dum lapp som nekter meg å åpne den. Hrmf. Så ned på posten igjen med det der tunge dritet for fortolling, og så kan jeg skru det på... Høres ut osm ekte bondevik politikk det der.. Vi som driver "ærlig" (ikke ovenfor staten kanskje) business, vi skal få det vanskelig, mens heroinimportørene skal få pakken leverrt så de kan åpne den, ta ut drite sitt, pakke den, tolle den, betale ,tut å kjør i nygårdsparken. Jaja, norge det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hmm,detta syns jeg bare høres ut som tull fra tollen sin side. Ring inn til de og spør om dette virkelig er sant. For hvis det er det så bor vi faen meg i et diktatur som irak. Er jo hele tiden et eller annet som den jævla staten skal drive inn. Nei,ikke finn deg i dette. gi faen og vent på eventuel tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg