Glimsdal Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 jeg er lei alle bilspill jeg har! så hvis noen kan skrive hva de spiller så jeg kan skaffe meg no nytt og artig! ;) takk på forhånd til de som gidder! :) Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Forza motorsport på xbox yodude yodude Det mest komplette å grommeste spillet som er. det er realistisk, du kan trimme style lakke. mange biler. du kan drifte, slædde, brekke, 4wd slædde dra piruetter ALT. har du live er det bare å koble rett på å spille 8 stk samtidig :pray :pray har ikke spilt GT4 et minutt etter jeg fikk forza Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 det hørtes ut som det ultimate spillet for meg! ;) takker Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Forza motorsport her også :pray Har mange nice driftebiler der, har kanskje 1 forhjulstrekker eller no? Prøvde Minight Club(eller var det run?) 3 dub edition i går.. :aug: Værste jeg har prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Ikke glem drifteklubben til meg og neonmuffler.. [drft] heter den. vi har møttes et par kvelder nå å drifte på live.. griiisekult. ender stort sett med at vi snurrer eller treffer hverandre i et par hundre og smeller i vegga. men for en følelse når du ligger heelt oppi rumpa på han andre bilen med blårøyken å du aaaakkurat ikke toucher bilen hans.. ubeskrivelig :pray her er link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82740 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 forza selfølgelig! bli med i "car cluben" vår da:D som momo sier, er det helt konge!! hva er nicket ditt på live da Slick? kan legge deg til i klubben;) annbefaler deg å kjøpe det glimsdal! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hvor mye ligger en X-box på nå for tiden? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 ca 1.300kr. Er ikke så lenge til xbox 360 kommer da :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 hehe r ikke så spennende det jeg kjører da..hehe begynner vel og bli litt kjedelig men jeg er fortsatt veldig intressert i spillet wrc jeg da hehe. det spilles ofte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Forza spilles mye her også. Arti. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Midnight Club 3 og GT4 på PS2, Ridge Racer på PSP yodude Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Live for speed som de 2 siste årene :) :pray Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Forza spilles mye her også. Arti. på live? nick? vi prøver å få med så mange vi kan;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hadde hvert fint med svar, som sagt, vi er bare 2 stykker (jeg og momo) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 spiller forza selfølgelig:D rått spill. som sagt før, går og drifte der yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg