volvo242_r Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Spiller GTR2 og Need For Speed Most Wanted for tiden. Venter på Need For Speed Carbon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Spiller GT4. Tar frem Underground 2 og MW hvis jeg har for lite å gjøre. Skal begynne på Forza (1). Får se om jg gidder å kjøpe Carbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loginhood Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 richard burns rally Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Spiller GTR2 og Need For Speed Most Wanted for tiden. Venter på Need For Speed Carbon NFSC Waste of money! Har du spilt en av de har du i grunnen opplevd det hele. Fikk ehm min exemplar i går, det samme gamle arcade vaset. Ikke overasket. Til alle som ikke ha fått det med seg at det fins et rått drifte spill der ute: http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads.php Grafikk er ikke det beste men langt fra dårlig. Men hva kan en kreve når spillet er gratis. Finns et tonn av biler og baner. Du kan til å med mekke selv hvis du har 3d kunnskaper. Her er link til RSC forum hvor en kan laste ned biler, baner og få hjelp til det meste: http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=111 Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 spiller nfs most wanted dere vet hva man sier i hollywood: If something isn't broken, DON'T FIX IT! Konseptet til nfs spilla er bra, og det er bare bra at de beholder hele greia og bare oppdaterer banene, bilene og forskjellige typer av løp! Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 spiller TDU på 360'en... synes fortsatt det er MØE morro :D Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 forza på x-box, nfsc på ps2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 NFSC Waste of money!Har du spilt en av de har du i grunnen opplevd det hele. Fikk ehm min exemplar i går, det samme gamle arcade vaset. Ikke overasket. Til alle som ikke ha fått det med seg at det fins et rått drifte spill der ute: http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads.php Grafikk er ikke det beste men langt fra dårlig. Men hva kan en kreve når spillet er gratis. Finns et tonn av biler og baner. Du kan til å med mekke selv hvis du har 3d kunnskaper. Her er link til RSC forum hvor en kan laste ned biler, baner og få hjelp til det meste: http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=111 hvor kan du laste det ned i fra? på hovedsiden er det bare patcher og biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hvor kan du laste det ned i fra? på hovedsiden er det bare patcher og biler Lær deg å søke. Finnes en tråd om akkurat denne spillmodden her på forumet hvor mange andre har spurt akkurat det samme som deg. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Carbon:) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Lær deg å søke. Finnes en tråd om akkurat denne spillmodden her på forumet hvor mange andre har spurt akkurat det samme som deg. har letet lenge (men kansje ikkje godt nokk) men blir bare ført til hovedsiden. og der ligger det bare patcher og baner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Du trykker på den øverste linken i posten du quotet. Øverst på siden står det her: D1RDGP_v1.2.rar D1RDGP v1.2 patch for Racer v0.5.3 beta 2.0 (requires Racer v0.5.3 beta 2.0 to be installed) WinRAR archive 1.20 MB på den siden trykker du på det som jeg har markert rødt. Har lasta ned jeg men får det faen ikke til og virke.. mangler en file i programmet som fucker opp alt ifølge maskina mi.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Du trykker på den øverste linken i posten du quotet. Øverst på siden står det her: D1RDGP_v1.2.rar D1RDGP v1.2 patch for Racer v0.5.3 beta 2.0 (requires Racer v0.5.3 beta 2.0 to be installed) WinRAR archive 1.20 MB på den siden trykker du på det som jeg har markert rødt. Har lasta ned jeg men får det faen ikke til og virke.. mangler en file i programmet som fucker opp alt ifølge maskina mi.. :( ok tnx. har prøvd det før men det var med firefox men så testa jeg no med vanlig explorer da funka det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 fikk du spillet til og funke og?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ingen som drifter i Forza her? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg