Nitrous92 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Spiller mye Gran Turimsmo 4 og Need For Speed-spilla Siter Pagani Zonda S, Saleen S7 og Bugatti Veyron. Biler vi bare kan drømme om, men ja, vi drømmer om dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 LFS og Forza Motorsport. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Midnight club 3 dub edition remix, GT3 og 4... :) på ps2 da spiller litt gode gamle Stunts på pc'n.. :shake Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Går fortsatt i Forza. Kun RWD :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 lfs s2, racer og world racing. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Toca Race Driver 3 og Flatout 2 flatout to e Fett!!! Mykje kræasj og bang... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Her har jeg faktisk bytta ut GT med Tourist Trophy. De samme folka som har laga GT, og de samme banene (+etpar nye) bare med motorsykkel :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 gt4, test drive unlimited og pgr3. Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 GT4, Juiced og Midnight Club 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Midnight Club 3: dub edition og dup edition remix..;) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 enthusia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Spiller GTR2,LFS og noe NFSU2 når jeg kjeder meg. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 GT Legends, GTR 2 og har akkurat testet demoen til SimBins RACE (WTCC simulator) som jeg gleder meg hardt til kommer :) Blir moro å rase med 80-talls M3 :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Går fortsatt i Forza. Kun RWD :D Drifter du eller går det i racing hos deg? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 "LFS2" eier Her er link til noe drifting jeg spilte inn (meg som drifter seff.) http://files.ww.com/files/22237.html Ellers er "Rfactor" sinnsykt rått. Det er F1 sim men med vanlige biler også! Prøvde også "Scar" (Alfa romeo) her om dagen. Begynner litt labert men tar seg opp i karieren. Mange gøye detaljer her, fks: har du en som stresser deg bak forsvinner alt av lyder å du hører bare hjerte bankingen din. "stress" Krasjer du hardt reduseres synet. Kult Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg