Apsis Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 På sikt, ett til to år, blir det turbomotor på meg vettjæ... heheDa blir 240'n turboprosjekt:D Skulle ikke du ha deg Renault da? :P Clutcher skal brukes helt opp, var såvidt jeg fikk slura meg frem til garasjen der min skulle byttes :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Apsis: Skal ikke nok ikke ha det allikavel:P blir nok en 940 lt på meg etterhvert som bruksbil, og skal som sagt ha turboprosjekt på 240'n:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Nå skal samtlige sikringer byttes snart:P bremselysa funka ikke her om dagen, det var pga en gammel sikring som hadde irra seg hull på den ene siden... (gamle sikringer) hehe jauda.... Vinter er egentlig en kjip tid, bortsett fra når det er snø da:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jaja... når er da vifta bytta.... jeg og en kompis tok den på 4t... gjenstår litt småstasj... uten varmeapperat er det kaldt å kjøre om mårran... Bilder kommer senere.. når er det nattan,,,,, Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Da er varmeapparatet med varme på igejn:) se hvor lenge detta går:p Så må/måtte jeg bytte viskermotor, skrudde ute n brukt en på røsnæs... dyrt som f.... 300 spenn gav jeg for den...men det må jo byttes så:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kjekt med varme ja :P hehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Gjordt no mer med 245'an din eller Burnpr00f? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 nææ.. hakke oppvarmet garasje / verksted. så blir lite eller ikke no' skruing når temperaturen kommer under 10 grader :P Skal skifte kam på 740'n i dag.. håper jeg får det til.. DVS: justere ventilene.. er det som er hælvette :P hehe ordner seg nok... Skifting av kam er jo enkelt, men er litt værre å få justert ventilene 100% :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 jaja... Nå skjedde det no rart her om dagen... Kretslampa begynte å lyse, så jeg stakk snuta under for å se om jeg så noen lekkasjer, å på venstre framme så hadde jaggu den øverste kalipper-bolten løsna, og var vekk... så bremserøra hadde fått seg en trøkk så den lakk... Så har jeg skrudde det opp, og får ikke bremsevekse i den ene kretsen.. luftenippel "oppe" på girling-kalipperen... Kjedlig så jeg må ta det opp en gang til tror jeg... Bremsen er ikke helt bra... Kos :P det er hat asså... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jau, lønner seg å bruke riktig moment kombinert med rene overfalter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hehe.... Lurer på om jeg ikke må ta opp brytern til kretslampa å sjekke den nåla inni der, at den ikke sperrer for å få bremsevæska igjennom og ut til kalippern gett... har snakka med en mekaniker som mente på det at det mest sannsynlig var det.. .er jo ikke no dyr reprasjon heldigvis, men det er bare kjipt å skru på bremser... Å det å få komma seg ut i garrasjen ¨få gjordt det... Vært sinnsykt forkjøla i helga, så har ikke orka skru no:P Men det er jo typisk at nå er det mildt, blir sikkert mange blå igjen når jeg skal opp med det igjen på tirsdag mest sannsynlig:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Kan det være tilfelle at bilen min går noe bedre i kjølig vær? Var ute å kjørtee ikveld, et par blå viste vel gradestokken.. da mener jeg at den gikk noe bedre enn vanlig... Erfaringer anyone? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 tja. det hjelper jo litt. men ikke veldig.. får litt mer luft inn bare Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Haha! Idag bar det rett på jordet via grøfta gett.... er masse snø på sideveier i halden nå, og tok meg en liten omvei hjem etter jobb for å leke meg litt... så på ei rett strekke så gir jeg gass, og slenger litt med ræva fram å tilbake på veien... morro... :D Så plutslig drar jeg litt væl lang i rattet å bilen får en litt for stor skrens til at jeg klarer å rette den opp å drar rett på jordet.... BOMBP sa det.. hehe... ikke no skjedde bortsett fra at framleppa datt av *skrudd på igjen* og den ene klemme til eksosanlegget løsna litt, så nå er det grom lyd i 240'n:D :p tar å skrur den på en dag jeg blir lei lyden.... hehe Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 lol må lære deg gutt. skulle sett jeg å vegard var ute å sladde her om dagen. lørdag heter det. Handre sa det var som å kjøre i en snø storm. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg