volvo_240_GLT Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Trur ikke den skal gå i gjennom hvis rygge lysa ikke funke! Alt lys skal jo funke! Men er ikke helt sikker! hoved lys. langlys. bremse lys å kjørelys bak er 2 er feil.. bl lys må fungere men gåen lys pære er 1 er feil... å gåen lys pære på sjilt lys å ryggelys er å 1er feil....di på verkstede kan jo troat de et lys pærene som er gåen.. å di for bare gjitt en 1 er feil... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 snat nok, men ettersom at det er to ryggelys på volvo, så burde de jo ha sjekka det, men jeg er jo bare glad:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 oppdatering: da var pkt. 1 på eu-lista i orden; fiksa selvparkering/intervallen på viskerne... var på skroten å kjøpte relee, og viskerbryter... men trengte bare å bytte relle:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ryggelysbrytern i kassa mi er litt sliten, så jeg må holde girspaken på en spesiell måte for at ryggelysa skal lyse. det fikk jeg en 1er-feil for.. Bra jobb med bilen fremdeles, scb :) liker det jeg ser, men pass deg på vinterføret ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ryggelysbrytern i kassa mi er litt sliten, så jeg må holde girspaken på en spesiell måte for at ryggelysa skal lyse. det fikk jeg en 1er-feil for.. Bra jobb med bilen fremdeles, scb :) liker det jeg ser, men pass deg på vinterføret ;) Takker Takker... Passer meg så godt jeg kan på vinterføret ja.. men det er jo lidderlig morsomt på en dag som idag da:D Skal senke kjerra etterhvert+ nye felger... har lagt ut en egen tråd om detta.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Da var felgene kjøpt... var å kjøpte av Lassiss nå ikveld.... Digg! En liten koselig kveldstur til kløfta:P Bilde ;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 de felga var mine!! Tyv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 de felga var mine!! Tyv. hehe... kjipt for deg, bra for meg:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hehe, bra med felger som "ikke alle andre" har da !! :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hehe, bra med felger som "ikke alle andre" har da !! :) hehe... aner jeg en smule "ironi" der eller?:p Uansett bedre enn de stålefelgene som har til sommerdekk pr nå;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Tyv :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Tyv :ass Blei du snurt nå Turbo_Dos?:P shit happens... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Da var tanken omsider bytta!! Tok halvannen times tid... Legger ved et par bilder :D Her den gamle tanken..... Et annet bilde Gøtt med en tett tank igjen;) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Da var grøftelys på kjerra.... Ser jo helt greit ut, men enn så lenge er lysa stilt litt vel ned i bakken... men ordner seg etterhvert.... Skal ut å ta bilder iløpet av dagen tenker jeg... etter å ha vaska kjerra :titties: Så bilder kommer:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Her er første bilde.... Kamrabilde, men det duger til jeg har fått tatt med digitalkamera=) Ble det greit eller? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg