Opel_Calibra Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Dette gjelder en Bmw 318i 92 modell. Når jeg låser dørene mine fra utsiden med nøkkel spretter alle de andre dørlåsene opp igjen umiddelbart etter at jeg har låst dem. (fra innsiden skal dem gjøre det.) Fører låsen forblir låst i begge tilfeller. Noen som har noen idê om hva dette kan være? Sentrallås motor? Har hørt at dette er et veldig vanlig problem på E36.. Siter 1993 Bmw 520i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Er det dårlig batteri på den? Eller lite strøm på den? Skjedde i hvertfall akkurat dem samme med min i dag. Har ikke skjedd før utenom at alle har låst seg opp igjen. Men i dag forble fører døren låst. Og i dag hadde jeg lite batteri. Så lite at den ikke startet hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Er det dårlig batteri på den? Eller lite strøm på den? Skjedde i hvertfall akkurat dem samme med min i dag. Har ikke skjedd før utenom at alle har låst seg opp igjen. Men i dag forble fører døren låst. Og i dag hadde jeg lite batteri. Så lite at den ikke startet hmmmmmmmmm Skjedde det samme med min.. var for lite støm på batteriet... Sentallåsen levde sitt eget lille liv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Min var slik på vinteren, løste seg med nytt batteri og smørte alle låsene med låsolje. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg