walker76 Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hei. Nokon kan kanskje hjelpa meg me nokon tips. Feilen er at temp føler,bensinmengde,indikatorlys(blink,olje og lading) og turteller er ute av funksjon. har prøvt da mesta det er ikkje ledningsbrudd,har og prøvt eitt anna instrument..... :pray :pray Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Sjekka sikring hvis det er en egen på det? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walker76 Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Eg har sjekka alle sikringar.. Til og med bytta sikringsboks. Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 har du sjekket relee da. mulig du har et gåent relle på gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agir25 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hei.Nokon kan kanskje hjelpa meg me nokon tips. Feilen er at temp føler,bensinmengde,indikatorlys(blink,olje og lading) og turteller er ute av funksjon. har prøvt da mesta det er ikkje ledningsbrudd,har og prøvt eitt anna instrument..... :pray :pray Sprukne loddepungter i instrumentet. Har loddet mange av disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg