andbakk Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei, Lurer på om det er noen her som kanskje kan fortelle meg hva som kan være feil på bilen min (Toyota Carina E stv. 1986). Når jeg gasser så kommer det en slags "plystrelyd" fra motoren, ikke en konstant lyd, men den pulserer liksom. Noen som har en idé? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 hører du lyden når du sitter inne i bilen? Sjekk bremsekraft forsterkeren. lite hull på den gir nemlig plystrelyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Når jeg ikke har radioen på, høres lyden ganske godt, enda bedre når vinduene er åpne. Lyden kommer bare når jeg gasser på, og forsvinner når jeg slipper gassen litt eller helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hei, Lurer på om det er noen her som kanskje kan fortelle meg hva som kan være feil på bilen min (Toyota Carina E stv. 1986). Når jeg gasser så kommer det en slags "plystrelyd" fra motoren, ikke en konstant lyd, men den pulserer liksom. Noen som har en idé? noen har montert turbo på bilen din :D Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Første jeg tenker på når jeg hører plystrelyd er slakke/slitte remmer... Men hvorvidt dette pulserer vet jeg ikke :/ Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Klarer du å ta et opptak av plystrelyden og poste den på forumet? Feks har du en mp3-spiller med opptaksmulighet så kan du bruke en eller annen gratis filtjeneste på nettet for å dele lydfilen med oss.. Det blir lettere for folk å vurdere hva det er da :) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 DU kan jo sjekke etter falskluft med startgass. Pluss at du kan sjekke for eksoslekasjer ved manifoilen. Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hadde glemt av denne tråden... Takker for alle svar og forslag. Årsaken til ulyden var slitt dynamo- og servoreim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg