Gå til innhold

Blå Impreza i Trondheim(Tiller)

Ranger emnet


Excaliburz

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor sikker er du på at det var en STi da??

Jeg har sett flere skropler prøve seg der,men jeg gidder ikke dra mot noe man vet man tar :hello: :hello: :hello:

 

 

hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole

 

:boxing Er jeg kjent for å skygge banen?

 

Sti'ene ja.. dem har vi ikke sett :D

 

Men du må også huske at jeg faktisk kjører til å fra treffene med Evo'n.. Mye av bilene fra ES-tuning går på henger har jeg sett.. Effekt er ikke alt.. driftsikkerhet er noe også vetø. Så jeg ser ikke helt store grunnen til å justere opp mere enn d jeg føler for..

 

Men jeg er så freidig til å tro at flere av 500hk bilene ikke henger med rundt Lånkebanen med 280hk evo standardmotor i en standardbil :D Motor er ikke alt på en bil. Audi er dyre biler å trimme. Evo er billig og solid å hente ut effekt på

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, snedig med disse Subaruene og Evoene og alt det andre japanske greiene, de "tar alt", men det er snedig hvor fort de skygger banen når vi med gammle audier fra et visst verksted på tempe, gjerne vil la dem dra fra oss litt.... asshole

 

Å hallo er det tysker lover her ja,som jeg sa tidligere kan godt hende opeln har tatt meg,hvem vet,men mange overvurderte tyskere blir vel kjørt ifra av noen Sti å Evo vil jeg tro,men på den andre siden har jeg sitti på(leng siden) å sett noen av byggene til han på tempe å VET jeg ikke kan måle meg med mya av hans arbeid.Å så vidt jeg vet har jeg vel ikke gidd inntrykker av at jeg "TAR ALT" som du sier :fuckme2: :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Da tror jeg du tar feil,for det var vel min bil det var snakk om :titties: :titties: :well

 

 

Din bil du liksom..... er ikke din no...

 

Di salgshore....

 

Driver og loffer rundt i en gammel passelat.....

 

hehe.....

 

må kjøp dæ Impreza snart igjen, så er du godtatt i japsegjengen.... fatality fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din bil du liksom..... er ikke din no...

 

Di salgshore....

 

 

 

Driver og loffer rundt i en gammel passelat.....

 

hehe.....

 

må kjøp dæ Impreza snart igjen, så er du godtatt i japsegjengen.... fatality fatality

 

For det første så kjøre æ turbo da hehe å for det andre æ kjem med kjøretøyet mitt æ,ska vi ta ett lite drag anytime :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så kjøre æ turbo da hehe å for det andre æ kjem med kjøretøyet mitt æ,ska vi ta ett lite drag anytime :) :)

 

Store ord med fyr som har dårlig forstilling......

 

men kan aldtids ta ett drag... gi meg 30 meter forsprang da. så kan kanskje jeg vinner...

 

 

PS : til dere som lurer Vi er interne :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date='om d ikke va dårli bakstilling å da...... Eller kanskje d va en anna Subaru d.......Kasta en felg forleden dag nemli.....[/quote']

 

 

USJ...... Hold deg til brøda dine du og ikke til kansteiner.....:boxers

 

Hva slags felg kasta du ??

 

BTW .. så du hadde kjøpt deg en nytrimma stavmikser på salg ... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår