RaCk Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 jeg vet ikke med dere. Men jeg er veldig interresert i å få disse gutta opp hit for å få laget en reportasje. Hva om vi tipset dem om en av happeningene som kommer? F.eks Bilforumet treff? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by RaCk jeg vet ikke med dere. Men jeg er veldig interresert i å få disse gutta opp hit for å få laget en reportasje. Hva om vi tipset dem om en av happeningene som kommer? F.eks Bilforumet treff? Trukke dem har så mye interesse av hobby rånere.. Dem har jo mest kontakt med folk som VIRKELIG bukstavelig talt lager sine egne biler. støper sine egne deler og virkelig har en maskin vise frem... Hva har dere? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 enig med deg rack.. hadde hvert fett å fått de gutta opp hit.. sinsyke biler dem har med i blekka sine..hehe.. har kjøpt en god del av max power og redline i det siste året.. har hvert i miletuten så.. lite å gjøre..myyyyye å lese..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Synes de kunne tatt med noen av de damene som hele tiden er avbildet i bladet og jeg. (og da mener jeg ikke bildene av halvfeite, fulle tøs de tar bilder av på treff) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by greenrallye Synes de kunne tatt med noen av de damene som hele tiden er avbildet i bladet og jeg. (og da mener jeg ikke bildene av halvfeite, fulle tøs de tar bilder av på treff) *LOOL*:D :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Jeg har veldig lyst til at dem skal ta turen opp hit. Ettersom jeg holder på å bygge bilen min opp til en av Norges fineste CRX. :) Forhåpentligvis da. Hvis jeg ikke krasjer hele dritten under veis. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg