zoom Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 hmm, si det... sort metallic! Samme som min? Brilliantschwartz Metallic? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Samme som min? Brilliantschwartz Metallic? Eller LA9V ? :D samme som meg å da :) hehe.. eller hadde da rettere sagt :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Eller LA9V ? :D samme som meg å da :) hehe.. eller hadde da rettere sagt :D Lakka nå eller? Isåfall, løp og ta bilder og oppdater tråden din! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Lakka nå eller? Isåfall, løp og ta bilder og oppdater tråden din! Hehe, nei venter fortsatt på lakk ifra TopGun som er på ferie eller noe fordi får ikke noe svar! men blir vel snart da tenker jeg, sprøytesparkle idag og siste finish med finere våtpapir så er'n klar for lakkering! hehe :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hehe, nei venter fortsatt på lakk ifra TopGun som er på ferie eller noe fordi får ikke noe svar! men blir vel snart da tenker jeg, sprøytesparkle idag og siste finish med finere våtpapir så er'n klar for lakkering! hehe :) Greit.. Du har å komme med masse bilder etter lakk :) On-topic: Shalabert, fiiiin bil! Hva slags grøftelys er det du har? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hehe, nei venter fortsatt på lakk ifra TopGun som er på ferie eller noe fordi får ikke noe svar! men blir vel snart da tenker jeg, sprøytesparkle idag og siste finish med finere våtpapir så er'n klar for lakkering! hehe :) Jeg venter også på Top Gun så det er sagt, hehe... :pray Busy man han gitt..:) Har ikke du zoom Black Magic som farge? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg venter også på Top Gun så det er sagt, hehe... :pray Busy man han gitt..:) Har ikke du zoom Black Magic som farge? Nope.. Har gammel bil jeg vettu.. Brilliantschwartz frem til 94, og Black magic perl til 97 ser det ut som: Golf fargekart Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Nope.. Har gammel bil jeg vettu.. Brilliantschwartz frem til 94, og Black magic perl til 97 ser det ut som: Golf fargekart Åjaa..ja, der ser vi det der gitt..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hva slags grøftelys er det du har? Er no greier fra biltema tror jeg. Funker fett hittil :P Fargen er LA9V ja, har fangerne og listene til lakkering nå, husker bror (som lakkerer) sa LA9V... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Fin bil du har der ja! Syntes baken på bilen ligna på en Nissan Sunny med den spoileren, hehe, Gti spoiler hadde gjort seg, menmen din bil;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Har fått lakkert listene/fangerne, og lyktene ankommer i dag =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Legger ut noen bilder av resultatet. Ble ganske mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Bilen din ser skikkelig smuuud ut! :) Har svart Golf jeg også, men ikke på langt nær så fin som din utseendemessig! Du skulle nok hatt en annen takvinge kanskje, hehe.. Mye betalte du for å lakking av fangere og lister? :) Har du sveisa badlook? :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Brodern som gjorde jobben (billakkerer). Nei, den er nok ikke sveisa, selvom det kanskje ser sånn ut på det bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 tatt på smestad ja :P hehe møtt på deg noen ganger i det siste, nice den bilen din! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg