Night_wolf_x Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Noen som vet hvor det går an å få tak i deler til min polo 86c Coupe, tenker på styling, badlook, lamper og annet. Virker vanskeligt å finne deler som er til denne bilen! Noen som har tips til felger til denne bilen? Har vert en stor misforståelse mellom meg og Bil og maskin A/s De sa polo 1, men det dreier seg vw polo 86c coupe! Sorry feilen! Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Oi! Detter er sjelden vare på norske veier! Kan faktisk ikke huske å ha sett en... Har dessverre ikke noe svar på styling men vi snakker ikke noe plastic fantastic her sant?! Strøken bil med originale fangere er the way to go! Senke den på breie 13-14" felger. Så kan du jo ta deg av motor og understell. Hvis du leter nedover etter tråden som heter "Hardkore" så ser du en polo 1 med seriøs bredding. Det er skamgromt! :pray Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Er vel bare gruppe h bredding som gjelder som styling. har forresten en venstre forskjerm liggende, ny, aldri vært brukt. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Sorry feilen!!!!!! Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hva slags årsmodell er det? Har Eibach senkesett og røde koni bakdempere liggende som du kan få kjøpt billig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hva slags årsmodell er det? Har Eibach senkesett og røde koni bakdempere liggende som du kan få kjøpt billig 1986 model Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Fangere fra 2f skal visst passe på forutenom festene på siden. Det blir visstnok en liten glippe mellom grillen men det finner du sikkert utav. Men en modifisert 2f fanger kan være ganske gromt! Og ganske billig! Her er jo også noe smått som du kan se på--->http://www.astperformance.com/makeofcar/vw/poloii.php Mattig--->http://www.mattig.de Personlig satser jeg på originale fangere, felger og senk og mindre modifikasjoner. Heller litt kleen look! :) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 modifiserte 2f fangere har jeg ikke sansen for på Polo II, da er det bedre med fangere fra feks dietrich. Men min favorit er orginal fangere, lakkert svart i feltet hvor blinklysene sitter og bilens farge oppe og nede. G40 cup spoiler foran gjør seg også. Slipp bilen helt ned og sett på noen kule hjul. Polo II gjør seg ikke med for mye plastikk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hva slags årsmodell er det? Har Eibach senkesett og røde koni bakdempere liggende som du kan få kjøpt billig Passer ikke de du har til min bil? Er på jakt etter: -Liten alu.spoiler -Fete små felger -Senkesett -Sports stoler -Effektanleg Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Senkesettet mitt passer på din bil ja. Alu spoiler bør du holde deg for god til. Det blir skikkelig jalla Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Senkesettet mitt passer på din bil ja. Alu spoiler bør du holde deg for god til. Det blir skikkelig jalla Ca pris? stand? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Eibach fjærene er i god stand, har ikke vært brukt siden 2000/2001 (har KW gewinde) Vet ikke hvordan demperene er. Har aldri brukt de. Alt satt på en G40 jeg ribbet for å bygge om min. Står på de røde koni demperene at de er topp justerbare, spør ikke meg hvordan ;) Mangler i så fall rattet, koster vel ikke mye hos Rodin Hadde tenkt meg 800,- pluss ev frakt for kitet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 (har KW gewinde) til salgs mener du? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Alu spoiler bør du holde deg for god til. Det blir skikkelig jalla WOOOORD!!! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 til salgs mener du? Nope, har ikke brukt Eibach fjærene fordi jeg har KW Gewinde, ergo er Eibach fjærene ikke brukt siden 2000/2001. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg