theopelking Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 en kompis av meg har en ford sierra som han sku hatt styling til,så har e fått tilbud om en primera sri fronfanger org, jeg veit at dem passer el kan tilpasses til rekord. men jeg hørte og at dem sku være lett å tilpasse til en sierra og noen som en formening om det,el prøvd det sjøl f.eks hadde det fint me noen tips :) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 fiks bilder når det er gjort. Dette hørtes interessant ut! :-) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 passa rett på det jah ble kult som bare faan hehe :drive2 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Passa det rett over fra Primera sa du? Uten EN modifikasjon? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg