Naila Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Som nevnt i den forrige tråden min, har den ene 17" tsw en liten sprekk på ca 2 cm, i felgnavet. Går fint å kjøre med osv, sprekken har ikke utvidet seg. Men er jo litt risky med sprekk i felg. Så det jeg ikke fikk svar på, og som jeg sårt trenger svar på er HVOR kan jeg få fiksa felgen!?? Husker å leste i et bilblad om et firma som reparerte alle slags felger. Veldig takknemlig for de som gidder å hjelpe meg! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hehe. Noen bra fiske grunner å anbefale? tenkte jeg skulle dra iland noen feite brock b1 felger ;p Men back to topic. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Nå er jo ikke jeg så kjent rundt i Harstad, men jeg er derimot ganske så kjent her i Sarpsborg... http://www.sarpsborg-karosseri.no/ "Spesialverksted for retting av alufelger, også reparasjoner av overflateskader, polering, lakkering, chrome-effekt og blankpolering av ytterkant." Eller: http://www.felgretting.no/ "Vi har utviklet en retteprosess for skadede aluminiumsfelger. Press og roterende formeverktøy kombinert med spesifikk varmekontroll, gjør det mulig å forme og bearbeide skadede felger. Dette skjer uten at det blir endring av strukturen og herdingen på felgen. Alle felger blir kontrollert for sprekker og strukturskader." Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 takk! Regner med sprekken i felgen lar seg reparere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 takk! Regner med sprekken i felgen lar seg reparere?? Det greier jeg ikke svare på, iallefall uten å se den, men vil vel tro de fikser det meste ja :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 spørs hvordan balanseringen blir etterpå.. kanskje du må ha mye lodd.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 spørs hvordan balanseringen blir etterpå..kanskje du må ha mye lodd.. Ettersom det er i navet så gir det ikke store utslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ska ta bilde av felgen i dag, da jeg skal sende bilde til det felg rep. firmaet nevnt ovenfor her i denne tråden. Må da gå ant å ordne, iom at det går helt fint å kjøre med... har merket ytterste del av sprekken med tusj, for å se at den ikke blir større og det har den ikke blitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg