sindrulf Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 den gamle som ligner på urquattro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 ifølge vognkortet på gamle bilen min som var en 86 modell, er egenvekt 1225 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 kommer også litt ann på utstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 jasså, den var litt tyngre en jeg trodde. noen fler spørsmål: er det samma firehjulstrekk som på urquattro? er dette en bedre førstebil en en polo? (se signatur) jeg er bilmekaniker så masse mekking er ikke noe problem:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 er samme quattro systemet som på de første ur quattro`ene. med sperre på mellodiff og bakdiff. mye bedre første bil enn polo, hadde det mye gøy med min gamle. tåler juling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg