Gå til innhold

Baklykt Nissan Primera 97-

roman

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny på forumet her, må si det er god respons. Opplevde noe trist, natt til mandag, hadde bilen min parkert ute og en eller annen fyllik kom og knuste baklykta bak på høyre side:( Kjedelige greier nå som jeg kjøpte bilen for 4 uker siden cirka. Lakken er heldigvis forsatt intakt. Bare bruke litt lakkstift.

Jeg var på Mekkonomen ved Alnabru i Oslo, de førte ikke noen lykter for Nissan, så jeg dro ned til Nissans butikk i Ensjøveien 16. Der ville de ha 1190,- kroner for lykten. Noe som er utrolig mye penger for en lykt.

Jeg lurte på om noen visste hvor jeg kunne skaffe en slik lykt? Til en billig penge, vil uansett ta 5 dager hvis jeg bestiller lykten via Nissan.

Referanse nummeret på lykta er som så: 26550-2F025

Det er en Primera 1997 1,6GX

Takker for all hjelp:)

Se vedlagt bilde:

nissan.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen på forumet, fin bil du har der :)

Trist med den lykta..irriterer meg over folk som må ødelegge andres ting..

Men tror nok desverre det kan bli dyrt å få tak i den lykta uansett. Jeg lekta lenge selv, siden jeg har en 98, og ville ha de hvite blinklysa. Fikk til slutt tak i et sett brukte..men det tok tid. Vil tro det beste og rimligste du kan prøve er å bare være på utkikk etter en privatperson som sakl selge noen brukte. Blir billigere da som regel :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ny på forumet her, må si det er god respons. Opplevde noe trist, natt til mandag, hadde bilen min parkert ute og en eller annen fyllik kom og knuste baklykta bak på høyre side:( Kjedelige greier nå som jeg kjøpte bilen for 4 uker siden cirka. Lakken er heldigvis forsatt intakt. Bare bruke litt lakkstift.

Jeg var på Mekkonomen ved Alnabru i Oslo, de førte ikke noen lykter for Nissan, så jeg dro ned til Nissans butikk i Ensjøveien 16. Der ville de ha 1190,- kroner for lykten. Noe som er utrolig mye penger for en lykt.

Jeg lurte på om noen visste hvor jeg kunne skaffe en slik lykt? Til en billig penge, vil uansett ta 5 dager hvis jeg bestiller lykten via Nissan.

Referanse nummeret på lykta er som så: 26550-2F025

Det er en Primera 1997 1,6GX

Takker for all hjelp:)

Kjøp lykta på veng.no eller ring dem på 23180880, eventuellt besøk dem i gladengveien 16, på ensjø

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all reply's på så kort tid!

Kan holde dere litt orientert, var innom Veng og der fant jeg lykta til 1100 kroner cirka, og da får jeg den allerede på fredag. Slipper ventiden hos Nissan. Fant også lykta på nettet for bare 750 men bestemte meg heller for å betale litt ekstra slik at jeg får den i løpet av uken og slipper å vente så lenge. Kjedelig å være engstelig for trafikkontroll og bilens øyefang:)

Lykta var ganske billig på http://www.kaross.no Kan anbefale sia nå som det var utrolig god respons og raske svar fra deres side. Var litt synd å måtte vente 2 uker på delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider