SkylineGTR Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det noen som kan sende ett koplingsskjema om hvordan man kopler parklys i alle de 3 nederste hullen på baklykten, samtidig som det skal være bremselys i alle?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Er det noen som kan sende ett koplingsskjema om hvordan man kopler parklys i alle de 3 nederste hullen på baklykten, samtidig som det skal være bremselys i alle?? Det er ikke bare bare. Du må bygge om til 2-pol sokkel (21w/5w pære) i alle 3 hullene. når det gjelder bremselys i de 2 ytterst , er det bare å sette en ledning mellom bremselys å tåkelys, der er kabelsko uttak bak på lykta. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 :D sånn du mener?? Riktig det tor_s_sumstad sa om at du må bytte alle tre pærene. Men hvis du ordner 2 pol på de ytterse sånn at alle tre lyser vanligvis og når du bremser lyser de ytterste så blir det mindre knotete jobb! :) Har gjort det på min... Ikke det at jeg husker akkurat åssen jeg gjorde det men... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Det var noe sånt jeg hadde tenkt meg:D... Skal se hva jeg får til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 tips: ta og sjekk tråden om remster's golf, på side 5 eller noe sånt :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 jepp, sjekk ut tråden min. ligger bilde av baksiden av lyktene der. du har nok litt jobb foran deg hvis du skal ha bremselys i alle lyktene også. er noe jeg har tenkt på selv og regner jeg setter meg ned med loddebolten og en haug med pærer en av de nærmeste dagene og tester. men først skal man ha ny clutch. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg