zumman Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hvor viktig er det og ha den sikkerhetsskruen i bremseskiva? heh.. min knakk nemlig.. :(rust) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hvor viktig er det og ha den sikkerhetsskruen i bremseskiva? heh.. min knakk nemlig.. :(rust) kommer helt ann på hvordan du fester felgen til spindelen.. avhenger av bilen men den har somregel ikke noen annen funksjon enn å holde skiven på plass når du skal ta av hjulet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 kommer helt ann på hvordan du fester felgen til spindelen.. avhenger av bilen men den har somregel ikke noen annen funksjon enn å holde skiven på plass når du skal ta av hjulet.. Bilen er er 85 Golf 2 Gti 8V er høyre framhjul det er snakk om. Mener du ikke hjulnav, istedet for spindel? spindelen er vel det massive, som sitter rundt hjullageret, mens hjulnav er det som sitter inni hjullageret? jeje takk for svar :) tror ikke jeg gidder og begynner og borre og stelle med det da, venter heller til hjullager må byttes, og bytter hele hjulnavet da. .. ;) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Bilen er er 85 Golf 2 Gti 8V er høyre framhjul det er snakk om. Mener du ikke hjulnav, istedet for spindel? spindelen er vel det massive, som sitter rundt hjullageret, mens hjulnav er det som sitter inni hjullageret? jeje takk for svar :) tror ikke jeg gidder og begynner og borre og stelle med det da, venter heller til hjullager må byttes, og bytter hele hjulnavet da. .. ;) hjulnavet sitter inni spindelen ja.. er enklere å si spindelen for da fostår folk hva som menes.. men her menes spindelen.. akslingen går inn i hjulnavet.... mvh Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 hjulnavet sitter inni spindelen ja..mvh Peri Nei, omvendt... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvis du mener den vesle skruen som holder fast skiva når hjulet er tatt av, så er ikke den til noe annet enn å holde skiva slik at det blir lettere å få entret boltene. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg