Jesse Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Så den dær,blir feit den golfen:D Da kansje vi ses i hallen da,bare jeg blir ferdig med bilen og kommer meg avgårde,bruker å knø noe voldsomt i siste liten,hehe Du får ta ut cab'en for det om det ikke sku klaffe me alt nytt,fortjener å få lufta seg litt i sommer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Drit fet bil !! var å siklet på den når jeg var å kicket ass på evjen i fjor bra du har rette merket =) jeg hadde en audi 80 gls (bilcross bil) når du var der ! kjørte junior =) så du meg ? :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 skikkelig nice bil ass! ser ikke en negativ ting! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Dette så kjempe flott ut, nå ble jeg virkelig imponert! sett bilen din noen ganger nå (på meets i fjord) og da så alt bra ut, men når du hiver ut bak-setene, da blir jeg imponert! :) kjempe fint blei dette :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 WOW! Dette var bare sykt rått!! Utrolig bra jobba! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hei. jeg prøver å kontakte deg via pm, litt fullt i innboksen din. Har du mulighet å svare meg på noen spørsmål angående air-rides? mail til: nico54 ÆTT gmail.com Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hei. jeg prøver å kontakte deg via pm, litt fullt i innboksen din. Har du mulighet å svare meg på noen spørsmål angående air-rides? mail til: nico54 ÆTT gmail.com prøv på nytt nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bilen kan jo ikke brukes! Feks på dårlig humpete vei så sliter du! hehe, det er sånn utstillings bil det der=) Men kjempe fin bil=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bilen kan jo ikke brukes! Feks på dårlig humpete vei så sliter du! hehe, det er sånn utstillings bil det der=) Men kjempe fin bil=) Hørt om luftfjæring? ;) Takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 huff huff, fytterakern den hva stilig! stå på ! steike... :D Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 huff huff, fytterakern den hva stilig! stå på ! steike... :D Takk takk...du kan få kjøp dein :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Takk takk...du kan få kjøp dein :) hehe :D tja ? pris ? ettersom du har lagt så mye jobb i bilen så regner jeg med du skal ha en god pris :D :wave Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 til dags dato den RÅESTE caben jeg har sett. Faktisk en av de råeste med b4 karosseriet jeg har sett å! :respect Denne kjøper jeg tvert :) Må nesten spørre hvordan frontlykter du har? ser ut som originale cab lykter med noe attåt? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 denna er bare helt vilt strøken :) de dørene dine er noe av det beste jeg har sett og kommer til å se på en stund trur jeg ..... ikke ta helt av den er fin som den er :) MVH Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ble det noe videre bygging på den bilen? isåfall link til prosjekttråd? :P Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg