celicandy Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 når jeg skal klippe ut ting i PS så kommer de bare at de ikke er noe der jeg har markert, jeg vet det sikkert er veldig lett men jeg er ny i dette og trenger litt hjelp! på forhånd takk :D Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 du klipper i feil layer rett og slett.. må markere det layeret du skal klippe ut fra . Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 ahhh... hehe.. føler meg litt dum nå ja, men alt må læres en gang. kan noen si meg hvordan jeg fjerner logoer og setter til carbon? takktakk ja lle jubler visst en enga spiller er nede ;P Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 men nå når jeg markerer med ply lasso tool så plutselig blir den "ferdig" og bare trekker en strek tilbake til starten! irritterende!!! Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 men nå når jeg markerer med ply lasso tool så plutselig blir den "ferdig" og bare trekker en strek tilbake til starten! irritterende!!! Det er at du er for rask med musa "dobbel klikker" du avslutter lasson og går tilbake til start, pass på at du kun enkel klikker til du selv kommer tilbake til start Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 kan gå inn i kontrollpanel å sette opp musa sånn at du må trykke raskere for å få ett dobbelklikk... Da slipper du det problemet der. Men selsagt litt problematisk ellers hvis du ikke er rask på avtrekkeren :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg