Gå til innhold

Bilopphuggerier i Tyskland.

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen linker til bil opphuggerier i Tyskland som selger Bmw E30 M3 og E34 M5 motorer?Gjerne kontakt personer som har noen til salgs og!Jeg er ikke best i tysk så det er ikke lett å finne for meg. :aug:

Noen som vet hva en pent brukt en ligger i pris i Tyskland?

Skal ta meg en tur til Tyskland til sen sommeren/høsten for å hente 2 turboer, og jeg er på jakt etter M3/M5 maskin og så da er det jo billigst og lettest å få tak i dem i Tyskland!

Takk for alle svar :pray :)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har noen linker til bil opphuggerier i Tyskland som selger Bmw E30 M3 og E34 M5 motorer?Gjerne kontakt personer som har noen til salgs og!Jeg er ikke best i tysk så det er ikke lett å finne for meg. :aug:

Noen som vet hva en pent brukt en ligger i pris i Tyskland?

Skal ta meg en tur til Tyskland til sen sommeren/høsten for å hente 2 turboer, og jeg er på jakt etter M3/M5 maskin og så da er det jo billigst og lettest å få tak i dem i Tyskland!

Takk for alle svar :pray :)

 

http://www.busse-stiebel.de/eindex.asp

http://www.bm24.de/e/home.asp

kanskje du finner noe hvis du kontakter dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler:

 

BMW usedparts.de

Unfallauto - skadebiler

Greymarkets

 

unfallauto i Liechtenstein , riktignok ikke i Tyskland, men kan skaffe det meste. Også ligger litt av gamle-norsken igjen. Så mulig han kan svare på dine norske henvendelser.

 

 

 

Mest hele biler. Men selv det kan være et billig alternativ mange ganger:

 

Autoguide

BMW's brukthandler , ikke så mye gamle, eller billige biler her.

Automobile

Autoscout

Dat autohus

Faircar

Motorcenter

Mobile Her prøver Tyskere å selge til utlendinger. Så mange av bilene finner en billigere på andre søkemotorer :op

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår