RayBay Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hei hei... Har fjernet den listen som er på 90-dørene, og da lurer jeg på om det vil holde å legge glassfiber på baksiden av hullet og sparkle på framsiden? Eller om det vil sprikke? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Glassfibersparkel er tingen, med f.eks glassfiber på innsiden. Var selv å kjøpte glassfibersparkel idag, for om Lørdagen blir det valsing og en del arbei på min Golf II. Skal valses 3-4cm ut, og må da sparkle, tecthylbehandle å grunne. Er en del rust på skjermene mine, så blir valsing og pussing helt ned. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 som karosseri arbeider, vet jeg at det er sveising som duger i det lange løpet... surt å gjøre jobben flere ganger. dyrt oxo Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 T0mmen: Det er godt å høre :) prosjekt G Spot: hvor lang tid vil sparkelen holde da? Det er jo bare hull på 1 cm. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 for å si det sånn: med å legge glassfiber på baksiden kan det være du klarer deg, men med sveising er du sikker :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 for å få et uber bra resultat og det som holder lengst, så er sveis og tinnsparkel det beste! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Ok... Da går jeg for sveising og sparkel.. Takker for alle svar :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 tenk etter hvor mange ganger du åpner og lukker de dørene... mye vibrasjoner... mere jobb med sveis og tinn fordi det slår seg, men det vil du tjene på i det lange løp... jeg er ikke i tvil fram med sveise apperetet :pray Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Ja.. Sveising :partyon Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg