JuIius Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Jeg skal montere noen høytalere i døren på Golfen. Må jeg av med dørtrekk og deler i dash for å strekke kablene? Eller kan jeg lirke kabelen fram? Jeg har aldri gjort dette før.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Jeg skal montere noen høytalere i døren på Golfen. Må jeg av med dørtrekk og deler i dash for å strekke kablene? Eller kan jeg lirke kabelen fram? Jeg har aldri gjort dette før.. doh ja.du må ha av dør trekket for å komme til på innsiden av døren.med mindre du har mega tynne armer,som du får ålet opp fra høyttaler hullet til kabel gaten ca midt på døren. du trenger ikke å demonterte dashen. bøy deg under med pedalene,så ser du omrtent rett på gummi bufferen på innsiden.. forresten. pris hadde du tenkt deg for golden? Svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Takk for svar Litt over 50 tusen for Golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg