frank1982 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 har kjøpt haltech e6x og holder på med monteringen men nå har det oppstått noen problemer.. har noen spørsmål jeg håper noen gidder å svare på: 1. idle speed motor.. er det tomgangsventil? kan jeg bruke den originale Bosch som sitter på min motor? det er 4 ledninger på ECU`en men bare to utganger på den jeg har. 2. PWM outputs? hva er det? 3. Ignition output? 6 ledninger... kan jeg bruke det originale sluttrinnet og coilen? coilen er av typen med 4 inntak for ledninger og selvfølgelig høyspent ut. sluttrinnet er av type Bosch. synes den nesten 200 siders bruksanvisningen som fulgte med kun er brukbar til å tørke seg i .... med. står alt man ikke har bruk for. er takknemmelig hvis noen med peiling svarer :) Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Spør han du har kjøpt det av, er det en leverandør så pleier man å få såpass support at du greier å få start. Hvilken motor er det snakk om da, har montert ett slikt anlegg på en range rover V8 for en tid tilbake. Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hei. skal sitte på en 1.9 mi16 peugot motor med turbo så klart.. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 er det ingen som har montert E6X? Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 1 der må du vel ha en steppmotor fra haltech, det er vanligvis ikke nødvendig. Du klarer å regulere tomgang med å gi litt mere tenning rett under ønsket tomgangsturtall 2PWM Pulse Width Modulated Det er en pulsbreddemoduler utgang, husker jeg ikke feil kan du velge forskjellige frekvenser, og selvfølgelig Duty Cycle avhengig av ladetrykk gasspådrag osv 3Duy trenger bare bruke ei ledning inn til en smartmodul og coil, om du har en coil fra før og fordeler da.... Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg