niclas Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 jeg har en r5 gte men den vill ikke gå når jeg prøver og starte den så går den i bare 5 sec og så kveler den seg. tips ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 sjekk bensinfilter, evt bensinpumpe.. kan virke som om noe er tett.. den får i allefall ikke nok bensin.. enkleste hadde vært om det var tett filter.. men jeg tipper pumpa... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niclas Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg tok av bensin slangen til det derre røret som dysene sitter i met tenninga på og tro meg det var ikke problemet fikk en real bensin dujs ja.. jeg tror det har noe med no elektrisk og gjøre. luften feilsøkte jeg sist den fusket og da kom jeg til tomgansventil som hadde ryket!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r5alive Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hvilke symtomer hadde du da denne tomgangsventilen hadde røket, og hvor sitter den og hvor mye kostet den. bare lurer, har problem med meget ujevn tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 er det en turbo du har? i såfall så har de kronisk dårlig tomgang hvis den ikke er "ny" Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r5alive Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 jeg har en gte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ta å mål på bensinpumpa... evt tvangskjør den utenom rele og brytere... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg