GeneraTor Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har en Golf II GTI 16v, 90-modell, med en manifold som snart har sprekt i to... Kan jeg bruke en manifold fra en standard 1,8 da, eller må jeg ha noe spesielt? Er det eventuelt noen som har noe å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Festene mellom manifoild og resten av eksosen er forskjellig på 16v motoren og den vanlige sorten. 16ven er festa med 6 skruer eller nåke sånt mens den vanlige er festa med C klemmer. Men har manifoild eg som du kan få kjøpe. Skal bygge min om til turbo så må ha ny manifoild alikevel. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 har og en manifold i god stand liggende som du kan få ganske rimelig.. uten sprekker eller annet, og alle skruene er løsnet til downpipen, så du slipper at de knekker.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg