twg76 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hm... Vet ikke helt hva jeg syns om panseret da... Forsåvidt greit nok, men syns øyelokk ikke passer på en ellers clean bil.. personlig ville jeg heller satsa på badlook selv om "alle" har det nå da... det er ihvertfall pent. Eventuellt ville jeg gått for dypere rieger øyelokk... Mulig du har bilen i "skru-modus" nå, men syns den ser litt "sigen" ut bak nå, ville senka den litt mer foran slik at "lufta" i hjulbua blir lik foran og bak. Bilen er jo kanonfin, men ville bytta ut speila på den med orginalspeil med chrom-kapper isteden, ville også satset på de nye sideskjørtene fra rieger som "passer bedre" til R-RX stylinga og som er rette hele veien bak. Interiøret ville jeg montert inn R32/Bora luftdyser med lys i, soltakpanel med lys i, byttet ut a-stolpeholderen din med en type som er mer integrert i stolpen og ikke så "påklistra", børsta stål isteden for den "tre-look'en" i interiøret hadde også vært på sin plass, et R32 ratt hadde vel heller ikke vært så ille... pluss MASSE smådetaljer, men det kan vi ta en annen gang i tilfelle... Mvh TWG Edit: ikke meningen å høres negativ ut her, om du oppfatter det sånn, syns bilen din er kanonbra som den er, men dette var ting JEG ville forandret på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 No bad feelings. Hyggekig med forskjellige synspunkter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hva tok han for å valse? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hva tok han for å valse? 500 pr bue. 2000 totalt, ikke noe og si på det med tanke på at han kom reisende hit for og gjøre joben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 500 pr bue. 2000 totalt, ikke noe og si på det med tanke på at han kom reisende hit for og gjøre joben.. Var ikke ille det nei.. Lakken sprakk ikke heller? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Lakken sprakk på fremskjermene , men dette var jeg klar over kom til og skje før han begynte og valse. Dette pga dekkene hadde sunnet litt i skjermene og det var sprukket på innsiden.. Så jeg hadde allerede bestilt time hos lakkereren før han begynte og valse.. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Nydelig bil. Hva slags senkesett har du på den og hvor mye er den senket? Sitter midt i prosessen med å importere en 2000 golf tdi fra tyskland selv i samme farge som din. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nydelig bil. Hva slags senkesett har du på den og hvor mye er den senket? Sitter midt i prosessen med å importere en 2000 golf tdi fra tyskland selv i samme farge som din. Det er H&R justerbart senkesett, funker meget fint det.. Lykke til med importeringen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Det er H&R justerbart senkesett, funker meget fint det..Lykke til med importeringen :) takk takk Det er en 2000 tdi 4 motion highline med skinn,xenon osv..vet bare ikke om jeg liker prisen ennå. Kommer på 207000 ferdig regget. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hmmm.. syntes nå den prisen hørtes litt drøy ut? Langt er den gått? Kjøpte selv en golf iv 1998 mod. 1.9 tdi for 120 000 for snart et år siden. den var gått 95k da. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 takk takk Det er en 2000 tdi 4 motion highline med skinn,xenon osv..vet bare ikke om jeg liker prisen ennå. Kommer på 207000 ferdig regget. om det er snakk om en 115 eller 130 hk, så er ikke prisen så ille tror jeg... men er det mindre motor, så blir det ikke så ille... men bør jo ha alt av utstyr og være pen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 om det er snakk om en 115 eller 130 hk, så er ikke prisen så ille tror jeg... men er det mindre motor, så blir det ikke så ille... men bør jo ha alt av utstyr og være pen!!! det er 115hk, har ikke navi osv, har sett en highline tdi med 100hk motoren her hjemme til 180k og den hadde gått mindre. for meg er det ikke verdt å betale over 25 000 bare for skinn og xenon ass. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 finnes det en 100 hk golf tdi? aldri hørt om i allefall.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 finnes det en 100 hk golf tdi? aldri hørt om i allefall.. :) Såklart gjør det det, minste pumpedysemotoren. 1.9tdi 100hk. chippes til 140hk. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg