remster Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Bah, er det flere en meg som ikke liker den nye kjøp / salgs delen av bilforumet? lagt ut noen annonser der på deler jeg vet sikkert er interresangt for flere her på golf 2 forumet. men er ikke akkurat alle som sitter og surfer rundt der inne. Er vel flere en meg som ikke liker denne måten å kunne selge ting på. de jeg vil nå er golf2 forumet og da drukner annonsen min fort bort i alt det andre. Jaja. for å unngå at denne tråden slettes uten varsel så får dere evt ta en titt på kjøp salgs forumet etter noen ålreite golf deler. evt klikke på linken i avatern min. masse golf deler til salgs og sikkert flere her som ønsker noe av det. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 skulle vært egen salgsdel her inne på VW sidene! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Kjøp/salg-delen er 100% latterlig. Bruker den aldri. "Men det er jo mye mer oversiktlig, da." My ass... Værre er det, at nå får vi ikke gjort fellesinnkjøp lenger heller. De sletter jo disse trådene også. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 akkurat er jo en jungel nå i forhold til det var. før kunne man følge med på golf2 forumet og det var det man trengte. der fant jeg deler og alt man ville. nå søker man seg i hjel og kommer ofte ikke over annonser man ellers ville funnet interresange. bah. Ja, felles innkjøpstråder som blir fjernet er jo bare latterlig. noen som faktisk prøver å hjelpe andre med å gjøre et godt kjøp. nehei nei det skal vi IKKE få lov til. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Nå som kjøp/ salg delen har vært en liten stund på forumet, så syns jeg folk kunne fått lov til å tatt en avstemming. For eller imot? Det ville jo vært mest rettferdig, da flertallet bestemmer. De fleste har vel vært innom der en liten tur nå. Jeg er helt klart i mot. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 jeg er på jakt etter noe, men MÅ det annonseres på kjøp/salg-delen hvis ikke så blir det sletta? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har et annet forslag - vi må få golf2.no sidene mine opp å ha kjøp/salg der ?? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 det er faen ikke dumt! + da unngår man at trådene blir "overfloda" :bump Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Skal man kjøpe noe til en Golf 2 så skal det holde å trykke på "Kjøp og Salg" og søke på Golf 2. Hvis du ikke får en Golf2-del da så er det i bunn og grunn skylden til den som laget annonsen for å ikke ha lagt til dette i ord som søkemotoren skal trigge på. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har et annet forslag - vi må få golf2.no sidene mine opp å ha kjøp/salg der ?? Kjør på! Bra med en side som bare omhandler golf 2. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Den nye Kjøp og salg funksjonen er helt latterlig, er jo et kav å bare få logga seg inn. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Greit nok det, men jeg tror de fleste her på forumet er som meg, og slår til med inpulskjøp dersom det dukker opp noe tøft. Sjelden inne på kjøp/salg sidene for å LETE etter deler... Dessuten er det mye mer prosjekt å lage en egen annonse for alt småtteri man vil selge/kjøpe, mye lettere å nevne det i en tråd, så sprer det seg som ild i tørt gress.... :D Trenger ikke no kjøp/salg forum for å kjøpe deler, bare å ringe deg det :) yodude Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Trenger ikke no kjøp/salg forum for å kjøpe deler, bare å ringe deg det :) yodude Haha...Det er sant!! tannløs Tar du turen oppover snart?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Haha...Det er sant!! tannløs Tar du turen oppover snart?? Ja faen, må snart få vrengt nesa oppover snart. Har hatt sykt mye å gjøre i det siste bare... :???: Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Greit nok det, men jeg tror de fleste her på forumet er som meg, og slår til med inpulskjøp dersom det dukker opp noe tøft. Sjelden inne på kjøp/salg sidene for å LETE etter deler... Dessuten er det mye mer prosjekt å lage en egen annonse for alt småtteri man vil selge/kjøpe, mye lettere å nevne det i en tråd, så sprer det seg som ild i tørt gress.... :D akkurat her ligger jeg også. impuls kjøpene tas når man ser tråden . søker ikke etter deler såfremt jeg ikke MÅ ha det. + at flere folk leser forum delen og vet kanskje om en kompis/bekjent som har deler til salgs som evt kunne passe andre. jeg har feks fått tråder i pm som jeg har gått glipp av og skaffa meg bra deler gjennom de fordi andre har sett tråden. Få opp norske golf2 sider hadde vært genialt. burde nesten vært en side for hvert enkelt merke generelt. men det syns jeg nå heller burde vært her. sånn det var før var det ihvertfall mye bedre når man kunne legge ut en salgstråd uten problemer. Bare for å ta eksempel. for et og et halvt års tid siden hadde jeg og en kompis en delebil som vi solgte rubbel og bit fra. på under en uke var en hel golf borte. Nå har jeg hatt delekjerra i snart en uke uten så å si noe respons. solgt speedo, skjerm og et panser. har tross alt igjen 16v motor. komplett bakstilling med skiver. interiør. +++++++ Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg