Corsa Tuner Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Dette må være noe av det styggeste jeg har sett på en calibra. Å fytti grisen, å se de store hjula da :boxing Må vell ha heisa bilen for å få på de kanalskjørta... Ødelagt bil ass.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=805327&template=default Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 ja den bilen der er seriøst noe av det mest ødelagte... :( får snart min calibra og da får jeg hååååpe at jeg får til drømmen :) enten laaaaav GTB med 9x16 og valsa buer... eller rett å slett fet plastikk som går pent isammens med bilen..f.eks shiva front, M3 skjørt og GTB hekk... ingen vinge.. masse senk (60/60) og 8x17.. kos det :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Det var en fæl Calibra, men at stylingen kostet 30K har jeg vanskelig for å tro. Enten er byggeren en idiot eller en løgner. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Det var en fæl Calibra, men at stylingen kostet 30K har jeg vanskelig for å tro. Enten er byggeren en idiot eller en løgner. Styling, hel lakkering og montering kanskje... men ikke velbrukte penger iallefall! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Fysjameg, den der var kvalm :( Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg