Snooozy Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 hei jeg har en honda civic 92' med en god del rust. Jeg skal begynne og fjerne noe nå, skal lakke panseret snart og forsette rundt hele bilen, men jeg har ett problem ved hjulbuene bak, der er det ganske mye rust. Må nok bytte hjulbue, har hørt at dette skal gå ann og få tak i ganske greit, men vil ha breddede skjermbuer. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette? Takker for alle svar og linker. Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 på min civic hadde forige eier kjøp 2 hjulbuer på honda... kosta han en 1000lapp for 2 stk.. (en per side DOH) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg