E30 Turbo Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Jeg har handla en god del derifra! Er MEGET fornøyd med sidene, tiden pakkene bruker, og ikke minst prisene! Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hvis du henter delene selv i Danmark så slipper du mva, så lenge du ikke blir stoppa på grensa da! Og prisene på koed er vel uten mva så det du betaler der er det du betaler totalt.. Også er det turen ned da... Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 jeg plages fortsatt med at de nekter å godta bankkortet mitt! ingen som kan ha peil hvorfor? har sparebank 1 VISA kort Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Funker kortet hos andre nettbutikker? Jeg har også Sparebank 1 VISA-kort, men hvis du nettopp har fått fornyet kortet (2 års løpeperiode) så forandrer de kortnumrene, uten at det er alfa og omega hvis dette er første gang du handler hos Koed... Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 har nettopp fått kortet, ca 4-5 mnd siden,, har ikke prøvd i andre nettbutikker! Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 jeg kommer meg faen ikke forbi den første siden engang.. der man velger land.. velger norge,men ingen ting skjer,kan jo ikke trykke på pilen ved siden av engang.. er det kansje fordi jeg bruker Firefox nettleser'n? Jepp, dårlig lagd side. Kommer kun inn med IE, ikke Firefox, så da får det være. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg kommer meg faen ikke forbi den første siden engang.. der man velger land.. velger norge,men ingen ting skjer,kan jo ikke trykke på pilen ved siden av engang.. er det kansje fordi jeg bruker Firefox nettleser'n? Siden virker ikke på Firefox, Du må bruke Explorer desverre Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har nettopp fått kortet, ca 4-5 mnd siden,, har ikke prøvd i andre nettbutikker! Jeg brukte Sparebank1 VISA-kortet mitt for ca. en time siden hos dem, og det gikk brillefint. Er spent på hvor lang tid det tar før jeg har varene ihende. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 I går fikk jeg pakken min! Tok litt over en mnd for min del! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 I går fikk jeg pakken min! Tok litt over en mnd for min del! :hvaskjera En måned?! Bestilte du mye? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 :hvaskjera En måned?! Bestilte du mye? Bare mtech matter, og diverse mtech ting til bilen innvendig! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 De var i hvertfall raske til å trekke kontoen min. Ble trukket umiddelbart etter at jeg trykket "bestill/bekreftelse". Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 da fikk endelig også jeg bestillt! vet ikke hva som har vært problemet men,, ja de var veldig raske med å trekk fra kontoen, de kunne btw ikke sende frontruter.. de ringte og sa at den kom bare til å bli knust! lurer på hvordan jeg skal få tilbake pengene som ble trukket for frontruta!?! 1mnd var veeeeldig lang tid anger2 Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 I mitt tilfelle ble det litt telefonering med han Otto Steffen (eller var det Steffen Otto?) angående biler med og uten CheckControl. Jeg måtte nærmest holde et foredrag om dette på gammelnorsk for ham drunk Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 I går mottok jeg tollpapirer på forsendelsen, men ettersom jeg lar Posten fortolle pakken for meg, tar det nok et par dager til. Får håpe Steffen Otto klarte å sende riktige deler. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg