Dovring Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 3 stk Dynabel DY9410 i lukket kasse burde sprenge 240n vendt mot bakseteryggen.. Jeg har kun 1 og den leverte enormt i forhold til forventningene! oki. Er dette da en kasse som er lukket der subben spiller inn mot baksete? kunne tenkt meg hørt hvordan folket er inne på 200 forumet har subbkassa si. vi prøvde en båndpass kasse i går, men resultatet blei :(:( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 oki. Er dette da en kasse som er lukket der subben spiller inn mot baksete? kunne tenkt meg hørt hvordan folket er inne på 200 forumet har subbkassa si. vi prøvde en båndpass kasse i går, men resultatet blei :(:( lukket er best, for lydkvalitet og kjapphet. ps. det er en grunn til at dyre høyttalermerker ikke har bassport i fronten!! det er bare på jallahøyttalere du har store bassporter i fronten, pga det er "tøft". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Du skal ALDRI ha basserne vent bort fra seteryggen da du bygger anlegg i en 240, bygg altid så basserne kommer mot seteryggen! Hvis ikke blir det bare herjing i plåt. tro meg!! Bygde anlegg i vinter gjorde samme feilen jeg, så nå blir d ny kasse. Bassreflex rør opp i hattehyllen er jo fint, skal ha det jeg og, men skal vist være bedre å ha portene mot seteryggen de å. Du får nokk plass til det hvis du skal ha 2, 10 tommere... se på mitt prosjekt, ligger link under der ved alt d andre rare jeg har skriv :D Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 tett kasse med subbene ut mot bagasjerommet da? er liksom d jeg har tenkt. søskenbarne mitt har gjort d i 740n sin, og d spilte bra. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 bilde av mitt fra mens jeg holdt på å modifisere baki der, 2x12, spiller bra.. lukket kassa, ingen porter noen steder.. bare tar ned den midtkonsollen i baksetene innimellom Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 bilde av mitt fra mens jeg holdt på å modifisere baki der, 2x12, spiller bra.. lukket kassa, ingen porter noen steder.. bare tar ned den midtkonsollen i baksetene innimellom prøv å snu kassa!! stooooooor forsjkell yodude Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 tett kasse med subbene ut mot bagasjerommet da? er liksom d jeg har tenkt.søskenbarne mitt har gjort d i 740n sin, og d spilte bra. Prøv ei tett kasse med basserene mot seteryggen. Må ha 5cm+ klaring mot baksetet. Sideveggene på kassa bør gå helt inn til seteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 i 240`n jeg hadde så lagte jeg den så den passa inn under hattehylla, lagte kassen på 28.5liter.(tror det var det, hvertfall akkuratt det volumet som en JBL gt4-12 skal ha) og lagte ei stor plate bak og under så den ikke skulle komme noen veg, elementet sentrert så det spillte rett ut "skihullet". mittarmlenet bak skal alltid være nede med mindre du frakter 3 pers bak ;) uansett så var jeg sinnsykt fornøyd med det bygget der :) klemte og opp ett neonlys langt opp så det kunn skinte litt blått lys over elementet som du så når du satt inni bilen, ble ganske så fett :) Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 i 240`n jeg hadde så lagte jeg den så den passa inn under hattehylla, lagte kassen på 28.5liter.(tror det var det, hvertfall akkuratt det volumet som en JBL gt4-12 skal ha) og lagte ei stor plate bak og under så den ikke skulle komme noen veg, elementet sentrert så det spillte rett ut "skihullet". mittarmlenet bak skal alltid være nede med mindre du frakter 3 pers bak ;) uansett så var jeg sinnsykt fornøyd med det bygget der :) klemte og opp ett neonlys langt opp så det kunn skinte litt blått lys over elementet som du så når du satt inni bilen, ble ganske så fett :) akkurat slik jeg har tenkt det :P Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg