oter11 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 noken so he nissan sunny gti n13 modell?eller vei om kor ej kan få tak i? oter11: he du noke sant? tror ikke det er laget noen byggesett av den bilen. men det kommer snart et byggesett av nissan pulsar gti-r Boucle de Spa 1993(rally bil)skal bestille denne bilen,så fort den er i salg Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ok Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 tror ikke det er laget noen byggesett av den bilen.men det kommer snart et byggesett av nissan pulsar gti-r Boucle de Spa 1993(rally bil)skal bestille denne bilen,så fort den er i salg Har nettopp fått tak i Mäkinens Gti-R lagd av Starter som gikk konkurs for en stund siden, var ikke akkurat billig. Ellers er det en klubb i England som har fått et firma til å lage noen. Angående den du nevner, har du link/info om hvor den blir solgt? Setter pris på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Har nettopp fått tak i Mäkinens Gti-R lagd av Starter som gikk konkurs for en stund siden, var ikke akkurat billig.Ellers er det en klubb i England som har fått et firma til å lage noen. Angående den du nevner, har du link/info om hvor den blir solgt? Setter pris på svar. du kan sjekke her senere: http://www.modelkits.be/main.php?action=modelbouw den kommer tidligst for salg august,men blir sikkert forsinket Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Takk for info :) Blir gjerne med på en bestilling når den tid kommer. Slik ser min nye ut, har ikke montert den ennå og vurderer å droppe dekalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 blir nok ikke bestilling på meg enda,har bestilt "litt" byggesett ting idag:well for sånn ca 2k,+ at jeg har kjøpt en carson 1:5 bensinbil idag også:cool: + at jeg skal bestille noen gromme opel byggesett fra tyskland først prisen på nissan pulsar byggesettet,blir ca 800-1200kr tenker jeg+frakt Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Den er grei. Blir ikke mye modell opplegg på meg lengre da de store bilene krever sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 samme her,driver å bygger anlegg i bilen min selv,ting tar tid:well Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 tid er penger -penger er papir -og papir tørker jeg meg i rævva med.....man har alltid 5 min til overs Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator GT-R Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Er det noen som harkjøpt av http://www.modelsforsale.com? Har tenkt å kjøpe en skyline derifra dragcar Siter biiiiiiiimer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Edit: gått ut på dato... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hellothere Som topic sier: Hvor kan man kjøpe modellbiler altså byggesett? Her kan man f.eks. nevne: -Nettbutikker, hvor de ligger, ca. pris på frakt/moms/toll, merker de selger, hvordan biler/tilbehør de har osv osv -Vanlige butikker, hvor de ligger, priser de har og merker de selger f.eks.! :wave Prøv i Strømstad ved elva der er det en lekebutikk som har et stooooooooort utvalg av revell, amt, og noen andre jeg ikke husker navnet på ;-) Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 vet det står litt om det her men ikke mye.. Vet noen om noen norske sider som selger modellbyggesett av bil, lakk, lim og pensel? og eventuelt lakksprøyte til karosseri og andre "store" deler Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 noen som vet hvor jeg får kjøpt en billig fjernstyrt bensinbil med kvalitet hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 bensin eller nitrobil du mener? noen som vet hvor jeg får kjøpt en billig fjernstyrt bensinbil med kvalitet hen? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg