Gå til innhold

Vurderer bytte?

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Golf II 1984 modell 1.6CL med 90 fangere, senket, 16" alu felger, påkostet en del. Og jeg har fått et lite tilbud om å bytte min i en Golf II 1989 modell 1.8CL, den har gått 203 000km, og min har gått 230 000km. Noe småfiks gjenstår på den 1989 modellen, litt rust på skjermer og div. Så lurer på om det er noen der ute som har noen forslag om jeg skal bytte eller ikke? Har en litt kraftig bulk på fører dør og høyre framskjerm på min, som ikke blir fikset før bytte. Så er det verdt det? Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er Golfen for salg uansett, for at jeg skulle kjøpe meg en 1.8L og med 2 dørs. Den er senket 40/40mm med 16" alu felger den jeg vurderer å bytte mot. Er litt rust på den, her og der. Den er for så vidt i bedre stand enn min, men ikke så mye rust på min. Blir prosjekt til vinters uansett, hadde jeg tengt meg uansett om det er min egen eller den jeg bytter med. Er så usikker på byttet jeg alltså:( Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt med meg? Golf 2, 1985, 1.6cl, 2 dørt. Eff.anlegg, 90 fangere, alt sota lykter, emblemsfri grill, gti stoler, hvite instrumentskiver, gti breddere, takluke, osv :) Pm meg for mer info, vurderer å selge den eller bytte den bort..Km er 196.000

 

Edit, nå er bilen senka 60mm front å orginal bak :P Og noen 8*15 følger med..Eu ok i februar 06..

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår