Volvo 740 racing Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Legger den ut her pga dårlig respons i 700 forumet. jeg har en volvo 740 1989 modell med B230FS motoren. det er et eller annet som skriker når jeg kjører eller ruser den. Den høres ut som om den har en slakk reim, har skjekka alle reimene inkludert kam reim. De er bra. ellers så går motoren fint på tomgang og går/jevnt. men lyden er der. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Prøv å skfit reimene og då..Kan hende de er helt utslitt...Hyler då og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 kan være vannpumpen som hyler? jeg hadde en ekstra, original pumpe, men jeg gav den vekk. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Prøv å skfit reimene og då..Kan hende de er helt utslitt...Hyler då og... Reimene er nye for 2000 km siden. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Lageret i dynamoen kanskje? Det røk på min.. Ta av reimene og snurr på dynamoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 jeg hadde samme lyd en gang, da var d d lille "dekselet" bak regreima som var bøyd litt ut og tok borti kam drevet, jeg hadde dunka borti d da jeg bytta reima... da ble d slik knigse lyd! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det ser ut som det er den ene "rulla" som kamreima går innpå som er gåen. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Det ser ut som det er den ene "rulla" som kamreima går innpå som er gåen. Er det strammelageret du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 ja, det er det. tokk av alle reimene og starta opp. lyden var der fortsatt.....skrudde av dekselet til kam reima....og da var det det lageret Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg