Audicab Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Her er en 6N vi har bygd opp i Lofoten. i korte trekk: Kamelon, Colour concept, open air, 1600ccm, A6 dørhandtak+++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Kjempetøff! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
United R Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Sinnsykt tøft!!!! Men åssen har du gjort det med A6 håndtakaene??? Ordna det selv? Eller en som har ordna for deg? Pris på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 pen bil det der, sjøl om jeg syns den hadde vært penere uten lexuslykter og cupwings..hehe.. lakkert i Kyalami flash eller noe slikt? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 utrolig pen bil ;) men audi cabn vekte mere interresse for min del ;) den så rå ut ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 slepp den ned i rompa, fjern lexuslyktene og snøskuffa. Og ton rutene så har du en vinner :) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Sinnsykt tøft!!!! Men åssen har du gjort det med A6 håndtakaene??? Ordna det selv? Eller en som har ordna for deg? Pris på det? De er kjøpt fra skade bil, skåret ut i dørene og sveiset inn i Polo dørene, litt mikk makk ja men akk så mye penere :) låskassene fra Opel.... Dette er ikke min bil, har bare hjulpet litt til med den, eier Audien jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Tøff bil så absoulutt ;) Ville nok gjort en del ting anerledes, men er jo alt etter hvilket look en går for :D Digga speila!!! Peil på hvor de er kjøpt? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Tøff bil så absoulutt ;) Ville nok gjort en del ting anerledes, men er jo alt etter hvilket look en går for :D Digga speila!!! Peil på hvor de er kjøpt? Det er speil fra Fk Automotive. Alle har jo en smak og en mening, det er jo det som skaper mangfoldet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg