Gå til innhold

Listepriser på Elisen!?


olejjohansen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg en Elise nå og da lurer jeg litt på hva jeg kan by for den.

 

Har en Elise S1 fra 97 på hånden, med dette i annonseteksten:

 

Servicehefte, EU-godkjent, Utrolig velholdt.ALLE servicer, komplett servicehefte og arbeidsrapporter. 60.000km service 04/05 med b.l.a bytte av registerreim! Ny, modifisert toppakning, K&N luftfilter, nytt batteri. Byttet de fleste slitedeler!!Alu.felger på S/V-dekk

 

Hvor mye bør jeg gi for denne?

Jeg blir meget happy om noen med peiling har giddet å svare på dette!

 

På forhånd takk

Hilsen mulig ny Elise sjåfør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjekk foringer, lenkarmer og uniballs for slakk, og skjekk demperne (coiloverne) på den, har den røde koni, eller gule bilstein eller noe annet?

 

Om det er i orden og spceframen er 100% rett og aldri rettet opp/bulket så kan du by 220-250.000 for den ettersom hvem "undermodell" den er (119hk (Standard/Racetec/Touring), 158hk (111s, vvc), 160hk (s160 vvc), 177hk (VHPD) eller 190hk (s190 "VHPD") er org effektene på de forskjellige modellene)

 

Selv sitter jeg med en S2 (2002 Modell, Racetec) og angrer ikke på at jeg valgte den bilen. (Min er den siste som blei tatt inn via offisiell Lotusimportør og, jeg er dens eneste eier)

 

S2 Modell-range:

 

Std/Racetec/Tourer : 119hk

135R : 135hk

111s : 158hk (vvc)

s190 : 190hk (vhpd)

111r : 192hk (vvtl-i, Elise and Exige S2 Shell)

240r : 240hk (vvtl-i, supercharged, Exige S2 Shell)

 

Lykke til.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår