e321 Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 er ganske lenge siden sist jeg holdt på med photoshop, men satt meg nå inn i det igjen og lagte en ny modd :) Kom gjerne med kritikk, positiv/negativ/konstruktiv -u name it... Er vel egentlig en WIP til konkuransen, da, men lurer på hva dere syns om den.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ikke dårlig. Men for mye som er uklart :) Så det ser ikke mye troverdig ut :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takk, Takk :) Ja, jeg sliter litt med brushinga, men jobber med saken hehe Noen flere? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg