Kenth Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Noen som kunne tenkt seg å laget litt dekor på gulfa mi? :) Kunne tenkt meg no heftige greier bortover siden.. men ikke for mye/stort.. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 prøvde 2 forskjellige bare sånn kjapt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 laga tre stk kjapt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 laga tre stk kjapt Å fy jæklar!!! :pray :pray :pray da fikk jeg vaffal bestemt meg for å gå for dekor... Den i midten var drit fet! Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Du Ejd33p? hadde du giddet og laget ett bilde av kun den midterste dekoren? Og lakkert eikene på felgene i samme fargen som dekoren? Kanten på felgene vil jeg ha i ordinær farge. Må ikke altså, hadde bare vært fett! For jeg har lyst til å gjøre det med bilen min:) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 ikke noe problem :P Slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Perfekt!!! :) Tusen takk! Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 syns den øverste av eid33p sine dekora va desidert råest da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg